فراخوان بخش گرافیک

  1. به دلیل شرایط ظالمانه حاکم بر فضای اینستاگرام و حذف نام و تصویر سردار عزیزمان و مسدودسازی پیاپی صفحات، انتشار مستقیم تصویر و نام شهید حاج قاسم سلیمانی امکان‌پذیر نیست. به همین دلیل در جستجوی طرحی هنری و خلاقانه‌ایم تا با در نظر گرفتن محدودیت‌های موجود بتوانیم یاد شهید عزیزمان را در دومین سالگرد شهادتش گرامی بداریم. می‌خواهیم با مصورسازی یا تایپوگرافی شعار «از عکس تو هم می‌ترسند» در قالب یک پست اثری جهت انتشار در فضای اینستاگرام تولید کنیم.
  2. دو سال از شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی می‌گذرد و ما هر شب جمعه را به یاد او گذرانده‌ایم. گاهی نیز به یاد او در صفحات مجازی استوری‌هایی قرار داده‌ایم که بعضاً با محدودیت‌های شدید و ناعادلانه اینستاگرام مواجه شده است. از این رو برآنیم تا با اشاراتی غیر مستقیم به نام و تصویر شهید عزیزمان، حاج قاسم سلیمانی، اثری ویژه انتشار در قالب استوری و برای شب های جمعه بیافرینیم.

شرایط فنی ارسال آثار در بخش گرافیک

– در بخش طراحی پست اینستاگرام، هر اثر باید در ابعاد زیر و با رزولوشن dpi300، با فرمت JPG یا PDF و حجم حداکثر تا 5 مگابایت باشد:

– ۱۰۸۰ در ۱۰۸۰( ۱:1 – مربعی)              -1080در 1080 (4:5- عمودی)             -1080در 566 (1.91:1- افقی)

– در بخش طراحی استوری اینستاگرام هر اثر باید در اندازة 1080در1920 (9:16)، با رزولوشن dpi300، با فرمت JPG یا PDF و حجم حداکثر تا 5 مگابایت باشد.

– تکنیک و شیوة اجرای اثر آزاد است.

– هر هنرمند مجاز به ارسال حداکثر 3 اثر در هر موضوع است

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

نوشته های جدید

دبیرخانه شهید عزیز ما

دبیرخانه شهید عزیز ما

دبیرخانه شهید عزیز ما

دبیرخانه شهید عزیز ما

دبیرخانه شهید عزیز ما

دبیرخانه شهید عزیز ما